Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Liselott - 23 oktober 2014 22:52

Jag brukar inte skryta, men nu tänker jag göra det. Jag och Spex fanns med på flera sidor och bilder i senaste tollaren och det var riktigt roligt. Här kommer dom:


 

Jag och Spex på utställningen



 

Oj! Kanske skulle vända på oss, men vet inte hur så vi får vara såhär vända. Vi på tollingjaktprovet. 



 

Här talar bilden för sig själv.



 

Här också. 



 

EN härlig bild på oss. Bra fokus på oss båda två.



 

Och den här texten gjorde mig mycket glad, och stolt. 


Sen har jag jobbat och vi hamnade på bild på nätet då vi hämtade en fotbollsspelare som bröt benet. Den här låg under www.nlt.se/sporten


  


Och den här fanns.....ja, det står ju på bilden. 

 


Det var roligt att hitta sig själv så här på bild. Det går väl an att le när pat är glad och det inte är livshotande. 


Hoppas det kan bli fler sådana här bilder i framtiden. Det blir man alltid glad av. 


Ha det bra alla! Det tänker jag ha. 





Ovido - Quiz & Flashcards