Alla inlägg den 12 april 2014

Av Liselott - 12 april 2014 21:30

Jag, brorsdöttrarna Annie och Moa, Annelie och Jesper möttes upp utanför Lidköping för att gemensamt åka och titta på Spex och Hildas valpar på Fägrings kennel utanför Lysekil. Det var en spänd förväntan från både vuxen och barn kan jag meddela.

Vi var där i 4 timmar och bara tittade  och pratade och det var så mysigt hos Aino och Lennart. De bjöd på god fika också. Jag tog en hel del foton också. Kunde ju inte låta bli så här kommer det några utvalda. Rätt så många faktiskt. Men jag vet inte vem som är vem på alla bilder så jag låter bli att skriva något under dom den här gången. Titta och njut!


                                       



Ser att jag inte fått med alla 5 valpar på bild. Får nog kolla igenom alla bilder igen för att se om jag kan hitta fler bilder. Eller såfår det bli fler bilder här efter nästa besök för det känns som om jag bara måste åka och hälsa på dom igen.



Ovido - Quiz & Flashcards