Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Liselott - 23 oktober 2012 13:18

Igår var sista gången jag höll kurs för i höst. Jag, Natalie och Eva har hållt i en grundlydnadskurs för 15 deltagare på Götene bhk och vi har haft det jättetrevligt.
Kursen avslutades med en liten tävling i Lkl I efter hur långt de kommit, och det var ingen som inte vågade ställa upp. Kul! Och vi fick god choklad som tack. Stort tack för den!

Jag och Britt-Marie tränade lydnad direkt efter kursen och jag undrar vad jag gjort. Varför anmäla till tävling när eliten bara sitter till hälften? Hur ska det gå? Och vi hinner inte träna jättemycket innan tävlingen.
Men jag har bestämt att vi går ut och gör vårt bästa och har så kul vi bara kan ha. Sen får vi se vart vi står och träna vidare på det som inte gått så bra. Så ska vi göra.

På kvällen tog vi en pannlampepromenad i skogen och bara njöt av mörkret runt omkring oss och lät tankarna fara fritt. Det var skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards